Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Folosind meniul Cărţile noastre navighează printre cărțile din oferta editurii. Odată ce ai găsit cartea dorită, ai posibilitatea să:

1. Comanzi online direct la e-mail: contact@credinta-stramoseasca.ro. 

Nu uita cele 5 lucruri importante atunci cand comanzi prin email. Avem nevoie pentru a considera comanda valida de urmatoarele detalii:

  • Un nume pentru factura.
  • Adresa la care trebuie sa ajunga pachetul cu carti.
  • Un numar de telefon la care sa te contactam pentru detalii daca este nevoie.
  • Modalitatea de transport: Posta Română (si codul postal).
  • Titlul dorit si cantitatea.

Dacă ești persoană juridică, te rugăm să ne trimiți un email la adresa: contact@credinta-stramoseasca.ro cu numărul comenzii efectuate si toate datele necesare emiterii facturii pentru persoană juridică.

2. Comanzi online direct de pe site cu ajutorul Coșului de cumpărături.

Pasul 1. Adaugă produsele în coșul de cumpărături.

Adaugi mai întâi produsele pe care le doreşti în coş  – urmăreşte simbolul din dreptul acestora, în liste sau pe pagina produsului. La adăugarea produselor în coș, vei fi direcționat automat în pagina coșului de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să actualizezi cantitatea sau să renunţi la unul sau toate produsele selectate.

Când ai terminat, parcurgi paşii pentru finalizarea coşului. Daca ai uitat să adaugi ceva în coş, mergi înapoi în librărie şi adaugă-l. Nu se pierde nimic.

Pasul 2. Finalizează comanda

Dupa ce te-ai hotărât ce cărți doreşti să comanzi, apasă butonul „Finalizare comandă” şi spune-ne unde să le trimitem. Vei intra pe pagina: „Trimite comanda”. Aici trebuie să completezi adresa de livrare și adresa de facturare. Dacă dorești ca livrarea să se facă la adresa de facturare, bifează căsuța „Livrează la adresa de facturare”.

a. Dacă eşti deja client, introdu email-ul și parola în boxul din pagină și ți se vor încărca toate datele pe care le-ai folosit la ultima comandă. Poți opta pentru livrare în aceleași condiții sau poți schimba datele de livrare sau facturare. 

Dacă dorești livrarea în aceleași condiții trebuie doar să apeși butonul „Plasează comanda”. De asemenea, ai posibilitatea să schimbi datele de livrare sau de facturare. 

b. Dacă ești client nou, atunci trebuie să completezi câmpurile din formular cu date valide.

Pasul 3. Metode de plată și de transport.

Tot pe pagina „Trimite comanda” vei alege și metoda de plată și de transport.

Plata se face ramburs, la primirea coletului. 

a. Transportul coletului se realizează prin Poşta Română sau la cerere, prin curier.

  • Costul de livrare standard prin Poşta Romana este de 15 RON, iar prin serviciul de curierat rapid al Poştei Române este de 20 de RON. Costul va fi inclus în factură şi se va achita de către Editura Credinţa Strămoşească la expedierea coletului. 
  • Prin serviciul de coletărie normală al Poştei Române, durata transportului este de aprox. 3-4 zile din momentul expedierii. Pentru a ridica coletul, trebuie să te deplasezi la oficiul postal de care aparţii. In mod normal, vei primi un aviz în cutia poştală prin care eşti invitat să mergi la oficiul poştal în momentul în care coletul a ajuns.
  • Prin serviciul de curierat rapid al Poştei Române, coletul este livrat la adresa indicată în termen de aprox. 24-48 ore.
  • Dacă alegi metoda de livrare furnizată de o altă companie, livrarea se va face în 24-48 de ore şi vei plăti

    Toate preţurile conţin TVA.

    b. Dacă ești din Iaşi, îți vom livra comanda personal și gratuit, deci vei plăti doar cărțile. Este obligatoriu să treci în formularul de comandă un număr de telefon valid pentru a te putea contacta şi a-ți preda cărţile dorite. Plata o vei face în momentul primirii cărților.

    Pentru cele 3 tipuri de livrare vei găsi în pagina „Trimite comanda” la secțiunea Comanda dvs/Livrare, 3 căsuțe:

    • „Livrare prin Posta Romana standard” 
    • „Livrare la domiciliu, prin Prioripost”
    • “Livrare la domiciliu, prin curier” 

    Selectează tipul de livrare care ți se potrivește.

    Pasul 4. Confirmarea comenzii.

    Odată ajuns la acest pas, nu-ţi mai rămâne decât să verifici dacă totul e corect şi să confirmi comanda. Verifică atent produsele, cantitățile şi datele de livrare și facturare. Dacă observi vreo problemă poţi să te întorci liniştit la oricare din paşii anteriori.

    Prin confirmarea comenzii (butonul „Plasează comanda”), vei arăta că ești integral de acord cu toate condiţiile stipulate în comanda ta. La acest pas comanda va fi trimisă către editură, urmează a fi preluată, finalizată (pregătirea fizică a coletului pentru expediție) și expediat coletul la adresa menționată.

    Vei primi câte un e-mail de confirmare a fiecărui stadiu în care se află comanda: „comandă preluată și în curs de procesare” și „comandă finalizată și expediată„.

    De asemenea, pentru a fi la curent cu stadiul în care se află coletul., poți verifica secțiunea „Umăreşte comanda” disponibilă în meniul „Contul tău”. Din contul tău poți vedea comanda în stadiile „în așteptare„, „în curs de procesare” și „finalizată și expediată„.

    Când comanda este „expediată” prin poștă, vei primi un email ce te va informa în legătură cu data la care a fost plasat coletul la poștă.

    Salvarea datelor

    După fiecare comandă plasată, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior, pentru alte comenzi. 

    0
    ro_RORomanian